SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kancelaria premiera szuka agencji reklamowej

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka w przetargu agencji, która zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii  informacyjno-promocyjnej na temat potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki oraz korzyści z ich wykorzystywania - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Akcja potrwa kilka tygodni, a jej budżet wynosi niecałe 300 tys. zł.

Mateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRMMateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRM

Przedmiotem przetargu jest przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej w internecie mającej na celu upowszechnienie informacji na temat potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki oraz korzyści płynących z ich wykorzystywania.

Celem zaplanowanych przez kancelarię premiera działań jest popularyzacja potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki z portalu Kronik@ oraz pokazanie korzyści wynikających z ich wykorzystywania. Mają być skierowane do osób w wieku 20-34 lata, i będą mieć zasięg ogólnopolski.

Celem projektu Kronik@ jest zebranie i udostępnianie w jednym miejscu zasobów polskiego dziedzictwa narodowego z zakresu nauki i kultury poprzez przedstawienie ich w formie cyfrowych zasobów o wartości naukowej, historycznej i kulturowej, za pomocą zaprojektowanego i wybudowanego nowoczesnego systemu informatycznego.

Kampania potrwa 3 tygodnia i ma się zakończyć do 23 lipca br. Jej budżet to ok. 292 tys. zł brutto.

Do zadań wybranej w przetargu agencji należeć przygotowanie ostatecznej koncepcji kampanii, na którą składają się:koncepcja kreatywna -spójna idea całej kampanii, hasło, motyw przewodni, koncepcja strategiczna. Opracuje też harmonogram kampanii oraz zaplanuje, przygotuje i zrealizuje kampanię.

Agencja będzie też musiała przygotować artykuł wprowadzający w internecie, który zapowie start kampanii i zaprezentuje główne założenia i tło. Artykuł będzie stanowił materiał bazowy kampanii i ma zostać opublikowany na trzech portalach tematycznych. Zajmie się również zakupem przestrzeni reklamowej w internecie na potrzeby kampanii. Do jej zadań należeć będzie również przygotowanie i prowadzenie profilu kampanii na Facebooku.

Przetarg trwa do 17 maja br.

Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera szuka agencji reklamowej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
A Solvere nie jest zainteresowane? A nie, czekaj...
odpowiedź
User
Sasinowa
Już mówię: Agencja Warszawa oraz Sigma Bis.
odpowiedź
User
uważny widz
Tak się składa, że kuzyn ciotki szwagra brata niejakiego Orelone właśnie zakłada agencję. Niech ma chłopina (zapewne 19-latek) jakiś mały deal na start! Mati, to będzie na zgodę z Danielem, no weź.
odpowiedź