SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kit Kat: Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy

Pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z Kit Kat” ruszyła wizerunkowa kampania batonów Kit Kat (Nestlé Polska) reklamująca również ich wersję Kit Kat Chunky Xtra Break. Akcję przygotowały firmy JWT Warszawa i MEC.

Nowa kampania Kit Kat jest oparta na czterech humorystycznych spotach pokazujących osoby, które podczas przerwy z batonem tej marki postanawiają „wejść do internetu”, co za każdym razem kończy się w nieoczekiwany, zabawny sposób. W jednej z reklam wystąpił Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju, który też współtworzył ich scenariusze.

- Uwzględniając specyfikę polskiego konsumenta oraz lokalne wyzwania biznesowe, podjęliśmy decyzję o lokalnym rozwoju komunikacji Kit Kat. Celem obecnej akcji jest wzmocnienie pozycjonowania marki w kontekście przerwy - mówi Michał Forowicz, group product manager odpowiadający w Nestlé Polska za batony.

W kampanii prezentowany jest nowy wariant Kit Kat - Chunky Xtra Break, powiększona wersja Kit Kat Chunky. - Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i najnowszym trendom rynkowym. Batony o powiększonym formacie są obecnie jednym z najszybciej rosnących segmentów w kategorii, bardzo ważnym dla kanału małych i średnich sklepów spożywczych oraz stacji benzynowych, gdzie zakup dokonywany jest głównie pod wpływem impulsu - argumentuje Grzegorz Zduniak, junior product manager marki Kit Kat w Nestlé Polska.

Kampania jest prowadzona w telewizji oraz internecie. Strategią działań oraz kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja JWT Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Kit Kat: Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl