Kit Kat w ramach promocji zmienia nazwę na YouTube Break (wideo)
Nestlé we współpracy z Google zaczęło globalną kampanię reklamującą batoniki Kit Kat, w ramach której w Wielkiej Brytanii do sprzedaży trafiła ich limitowana edycja pod nazwą YouTube Break.
W ramach akcji prowadzonej pod hasłem „YouTube my break” każdy użytkownik smartfona z systemem Android i funkcją wyszukiwania głosowego Google, mówiąc do tej aplikacji „OK, Google, YouTube my break” obejrzy najpopularniejszy tego dnia klip pochodzący od marki Kit Kat, a potem zobaczy listę najczęściej odtwarzanych obecnie materiałów na YouTube, które będzie mógł łatwo udostępnić na portalach społecznościowych.
Ponadto w Wielkiej Brytanii do sprzedaży trafi 600 tys. batonów Kit Kat w okazjonalnych opakowaniach z logo YouTube Break.
Celem akcji jest podkreślanie, że Kit Kat zapewnia krótką przyjemną przerwę, co jest strategią reklamową marki od wielu lat.
Dołącz do dyskusji: Kit Kat w ramach promocji zmienia nazwę na YouTube Break (wideo)