Kinesso agencją digitalową Vectry
Vectra wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji Kinesso (IPG Mediabrands).
W ramach współpracy Kinesso odpowiada za opracowanie strategii, doradztwo oraz planowanie i zakup mediów online, koncentrując się szczególnie na działaniach w obszarach ecommerce i performance marketingu.
- Prowadzimy dla Vectra działania z obszaru ecommerce odpowiadając za całościowe podejście do sprzedaży operatora w kanałach online. Dzięki zintegrowanemu, opartemu na efektywności działań podejściu do planowania mediów digital, stajemy się partnerem biznesowym dla klienta – mówi Jacek Dymkowski, managing director Kinesso Poland & CEE.
Zobacz: Vectra ma klientów w 1,7 mln domów. Rośnie zasięg światłowodu
Kinesso pracuje dla Vectry
Pierwsze wspólne kampanie sprzedażowe i wizerunkowe ruszyły już w styczniu 2024 i obejmowały takie kanały komunikacji jak Social Paid, SEM, SEO, programmatic oraz afiliacja. Aktualnie zespół Kinesso realizuje w szerokiej gamie kanałów zasięgowych kampanię „Mówisz, Masz" promującą nową ofertę operatora.
- Na wybór Kinesso w przetargu wpłynęły przede wszystkim trafna odpowiedź na brief, wynikająca ze zrozumienia naszych celów strategicznych i biznesowych oraz ciekawe, oparte na danych i technologii rozwiązania. Za nami pierwsze miesiące współpracy i z satysfakcją oraz apetytem na więcej obserwujemy wyniki naszych wspólnych działań – komentuje Iwona Kospał-Pawłowska, kierownik zintegrowanej komunikacji marketingowej Grupy Vectra.
Audytorem przetargu Vectra była firma Media Strategy.
Na początku lutego wystartowała kampania Vectry, inaugurująca nową platformę komunikacyjną marki „Mówisz, Masz”. Za opracowanie koncepcji oraz realizację odpowiada agencja Endless wraz z działem marketingu Vectry.
Dołącz do dyskusji: Kinesso agencją digitalową Vectry