Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska
Katarzyna Wojda została dyrektorem marketingu w HBO Polska. Będzie odpowiedzialna za marketing kanałów i serwisów pod markami HBO i Cinemax.
Przez ponad rok czasu, po odejściu do polskiego oddziału Sony Marcina Skabary, na stanowisku dyrektora marketingu HBO Polska był wakat.
Katarzyna Wojda poprzednio pracowała na stanowisku head of consumer marketing w polskim biurze Mastercard Europe. Wcześniej była account directorem w agencji McCann Erickson Polska, oraz account supervisorem w Lowe GGK. Karierę zawodową rozpoczęła w Instytucie Badania Opinii i Rynku Pentor jako researcher. Jest absolwentką zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs strategic marketing in action w Szkole Biznesu IMD w Lozannie.
Wraz z przyjściem nowej dyrektor marketingu, na stanowisko jej zastępców awansowały Kinga Filarska i Agnieszka Niburska. Filarska dotąd pracowała jako senior marketing manager i będzie nadal odpowiedzialna za marketing. Natomiast Niburska, dotąd PR manager, została wiceszefem marketingu ds. PR.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska