SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Karolina Wąż twarzą kampanii Aryton

Kolekcję jesień - zima 2013/14 odzieży Aryton w kampanii reklamowej prezentować będzie modelka Karolina Wąż. Przygotowaniem i realizacją akcji producent zajmie się we własnym zakresie.

Jesienno-zimowa kolekcja Aryton będzie oparta na prostocie i minimalizmie, a jej reklamy - na emocjach, gestach i spojrzeniu Karoliny Wąż, jednej z najbardziej znanych młodych polskich modelek.

Zdjęcia modelki na potrzeby akcji wykonału Magda Wunsche i Agnieszka Samsel, a koncepcję artystyczną sesji przygotowała Marta Kalinowska, współpracująca z marką Aryton jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku.

 

 

 

 

Akcja obejmuje na razie materiały POS w salonach Aryton, natomiast jej główny etap będzie prowadzony od września do listopada i obejmie prasę (magazyny modowe i luksusowe dla kobiet) oraz internet (reklamy kierujące na stronę sklep.aryton.pl).

Produkcją sesji zdjęciowej zajął się dział marketingu firmy Aryton, który odpowiada też za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii.

Dołącz do dyskusji: Karolina Wąż twarzą kampanii Aryton

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
ten Aryton przeszedłby się na spacer toby znalazł dziesiątki urokliwych i słusznie zbudowanych dziewcząt - skąd te inklinacje do suchot ?
0 0
odpowiedź