SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały CBS trafią z Atmediów do Polsat Media

Spółka CBS Chello Zone EMEA Partnership przedłużyła umowę z Cyfrowym Polsatem na dystrybucję jej kanałów na tej platformie. Kontrakt zakłada też, że stacje nadawcy znajdą się od marca w ofercie reklamowej Polsat Media, znikając z portfolio Atmediów.

Dzięki umowie w Cyfrowym Polsacie oglądać będzie można nadal stacje CBS Europa, CBS Drama, CBS Action i CBS Reality oraz kanał Extreme Sports Channel. Z naszych informacji wynika, że kanały te będą dostępne w ofercie platformy przez kolejne pięć lat.

- Umowa z Cyfrowym Polsatem pozwoli nam na dalszy rozwój strategii programowej oraz kolejne inwestycje w programy na światowym poziomie. W 2014 roku pokażemy kolejne premiery, które z pewnością zwrócą uwagę zarówno reklamodawców, jak i widzów - mówi Louise Cottrell, VP affiliate sales w Chello Zone.

Kontrakt przewiduje też, że od marca br. reklamy w stacjach CBS Europa, CBS Drama, CBS Action i CBS Reality oraz w kanałach Extreme Sports Channel i Polsat JimJam (to kanał będący wspólną własnością Chello i Telewizji Polsat) będą sprzedawane przez spółkę Polsat Media. - Sześć kanałów Chello Zone to ważny dodatek do pakietu kanałów tematycznych Polsat Media - podkreśla Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający biura reklamy Grupy Polsat.

Dotąd kanały CBS Chello Zone były w ofercie brokera Atmedia, który podobnie jak Chello Zone należy do spółki Chellomedia, kupionej przez AMC Networks jesienią ub.r. (więcej na ten temat). Od 2013 roku niezależny broker na rzecz Polsat Media stracił też kanały Universal Networks International i Kino Polska TV (dowiedz się więcej).

Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu Atmediów, podkreśla, że decyzja Chello Zone nie zmienia wiele w sytuacji jego spółki. - Zostajemy w naszym biznesie telewizyjno-internetowym, rozwijamy działalność w Czechach i na Węgrzech - mówi Kowalczyk. Broker nadal obsługiwać będzie stacje CBS Chello Zone w tych dwóch krajach.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że łączny udział kanałów CBS, Polsat Jim Jam i Extreme Sports Channel w styczniu br. w grupie komercyjnej wyniósł 0,66 proc. (więcej na ten temat). Cyfrowy Polsat na koniec września ub.r. miał 3,53 mln abonentów.

Dołącz do dyskusji: Kanały CBS trafią z Atmediów do Polsat Media

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Donatan
I bardzo dobrze, że zostają w cp, bo często zaglądam na CBS Europe. Kanał ze świetnymi filmami, choć nie powiem, że reklamy mnie tam nie irytują. Ale że dają kawał znakomitego kina, to jestem w stanie to wybaczyć.
0 0
odpowiedź
User
zosia
szkodażeniema zoneromantiki
0 0
odpowiedź