Kampania „Zero bujdy” wspiera relaunch Grześków (wideo)
W internecie ruszyła kampania reklamowa wafli Grześki (Jutrzenka Colian) prezentująca ich nowy wizerunek. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Walk, 4Frame i Universal McCann.
Rozpoczęta właśnie kampania Grześków ma podkreślić, że jest to marka w pełni autentyczna, która niczego nie udaje. Akcja, pod hasłem „Zero bujdy”, jest oparta na trzech absurdalnie zabawnych spotach pokazujących, jaką siłę ma bezpośredniość i wiarygodność.
Celem działań jest zmiana wizerunku Grześków na bardziej nowoczesną oraz odmłodzenie ich grupy docelowej. W reklamach prezentowane są odświeżone logo i opakowania czterech wersji smakowych tych wafli.
Kampania ruszyła w internecie (Onet.pl, Interia.pl, o2.pl, TVNplayer.pl, OnetVOD, Facebook i YouTube). 27 lutego rozpocznie się ogólnopolski konkurs dla konsumentów, a od 22 marca do 14 kwietnia w hipermarketach Carrefour, Tesco, Auchan, E.Leclerc oraz Piotr i Paweł prowadzone będą w hipermarketach prowadzone będą animacje sprzedażowe.
Cała kampania potrwa do końca kwietnia. To pierwsza tak duża akcja marketingowa Grześków od czterech lat.
Koncepcję kampanii przygotowała agencja Walk, za animacje sprzedażowe odpowiada agencja 4Frame, a za zakup mediów - dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Kampania „Zero bujdy” wspiera relaunch Grześków (wideo)
bo na wsiach nie ma co jesc