Kampania z Tomaszem Lisem początkiem rewitalizacji marki TVP
Telewizja Polska ruszyła z kampanią programu Tomasza Lisa, który w najbliższym czasie pojawi się w Dwójce. Zaprezentowane layouty mają podkreślać dynamizm i nowoczesność marki oraz bardziej eksponować logo.
Kampania "Tomasz Lis na żywo" to również część promocji wiosennej ramówki TVP.
- Zależało nam, by stworzyć layout, który będzie się wyróżniał, był łatwo zauważalny i łatwy do zapamiętania, a przy tym wyraźniej niż dotychczasowy komunikował samą markę i pozytywne wartości z nią związane - mówi Alina Lempa, dyrektor Biura Marketingu i Promocji.
TVP przeprowadziła też specjalne badania. Wynika z nich, że nowy koncept jest dobrze oceniany zarówno pod kątem spełniania funkcji informacyjnej (zauważalności, czytelności, wyróżnialności), jak i komunikowanych wartości. Layouty sprawiają wrażenie odświeżenia, zdynamizowania i unowocześnienia wizerunku. Marka jest teraz postrzegana jako bardziej profesjonalna, rozwijająca się, wysokiej jakości, nowoczesna, budząca zaufanie, bliska i młoda duchem.
Jak podaje TVP w porównaniu z obecnymi layoutami konkurencji nowa wizualizacja oceniana jest jako wyróżniająca się i przyciągająca. Badania przeprowadziła firma 4p Research Mix.
Pierwszą kampanią zrealizowaną w nowym layoucie jest kampania zewnętrzna programu "Tomasz Lis na żywo", który debiutuje na antenie Dwójki 25 lutego o godzinie 21.10. Wizualizacja powstała w agencji Paralotna.
Kampania trwać będzie od 15 do 29 lutego i obejmie nośniki (backlighty, frontlighty, citilighty) w największych miastach Polski.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest Zenith Optimedia, a za przygotowanie kampanii Biuro Marketingu i Promocji TVP. Kampania programu prowadzona będzie też w Radio Zet.
Dołącz do dyskusji: Kampania z Tomaszem Lisem początkiem rewitalizacji marki TVP