Kampania "Poznaj3miasto" startuje w metrze i na billboardach (wideo)
Kampania "Poznaj3miasto" promująca Gdańsk, Gdynię i Sopot rozpoczyna się w warszawski metrze i na billboardach. Wcześniej akcja była prowadzona w telewizji i skandynawskiej prasie.
Startująca właśnie odsłona kampanii "Poznaj3miasto" promuje letnie imprezy odbywające się w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Akcja zachęca również do odwiedzenia strony internetowej www.Poznaj3miasto.pl, na której prowadzony jest konkurs "Zaproś znajomych na Pomorze" z nagrodami w postaci biletów na te wydarzenia.
Kampania rozpoczęła się na 23 ekranach ustawionych na stacjach w
warszawskim metrze, a 15 czerwca obejmie 300 billboardów w
największych miastach. W kwietniu akcja była już prowadzona w
telewizji TVN oraz w szwedzkich i norweskich gazetach.
Spot wykorzystywany w kampanii przygotowała firma Outpost One
Entertainment, stronę www.Poznaj3miasto.pl i plakaty
stworzyła agencja interaktywna Excelo, natomiast strategię działań
opracowała Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.
Dołącz do dyskusji: Kampania "Poznaj3miasto" startuje w metrze i na billboardach (wideo)
project in a community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to
work on. You have done a outstanding job! gozo tourists