SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania "Poznaj3miasto" startuje w metrze i na billboardach (wideo)

Kampania "Poznaj3miasto" promująca Gdańsk, Gdynię i Sopot rozpoczyna się w warszawski metrze i na billboardach. Wcześniej akcja była prowadzona w telewizji i skandynawskiej prasie.

Startująca właśnie odsłona kampanii "Poznaj3miasto" promuje letnie imprezy odbywające się w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Akcja zachęca również do odwiedzenia strony internetowej www.Poznaj3miasto.pl, na której prowadzony jest konkurs "Zaproś znajomych na Pomorze" z nagrodami w postaci biletów na te wydarzenia.




Kampania rozpoczęła się na 23 ekranach ustawionych na stacjach w warszawskim metrze, a 15 czerwca obejmie 300 billboardów w największych miastach. W kwietniu akcja była już prowadzona w telewizji TVN oraz w szwedzkich i norweskich gazetach.

Spot wykorzystywany w kampanii przygotowała firma Outpost One Entertainment, stronę www.Poznaj3miasto.pl i plakaty stworzyła agencja interaktywna Excelo, natomiast strategię działań opracowała Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.

Dołącz do dyskusji: Kampania "Poznaj3miasto" startuje w metrze i na billboardach (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hi there! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new project in a community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on. You have done a outstanding job! gozo tourists
Hi there! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new
project in a community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to
work on. You have done a outstanding job! gozo tourists
0 0
odpowiedź