Kamil Mirowski: z The Digitals do Społem
Kamil Mirowski objął stanowisko szefa strategii w agencji Społem. Wcześniej pracował m.in. w firmach The Digitals, Infinity Group, Socializer, Media Regionalne i Nasza Klasa.
W Społem Kamil Mirowski od początku br. zajmuje się przygotowywaniem strategii digitalowych dla klientów agencji, m.in. takich jak Dr. Oetker, Blue City, Uroda Polska i Czarny Potok Resort & Spa. Ponadto odpowiada za rozwój nowych usług firmy w zakresie marketingu internetowego oraz jej komunikację zewnętrzną.
Poprzednio przez niecały rok Mirowski pełnił funkcję social media product consultanta w agencji interaktywnej The Digitals. Wcześniej był m.in. przez prawie dwa lata strategy directorem w Commu Commu, a także senior strategy managerem w Socializerze, social media specialist w Infinity Group, product consultantem w Naszej Klasie oraz starszym doradcą ds. reklamy online w Mediach Regionalnych.
Z branżą marketingu internetowego jest związany od siedmiu lat. Koordynował działania w mediach społecznościowych m.in. dla takich firm i marek jak Warka, AXA Polska, Krakuski, PayU i ING Bank Śląski.
Jest absolwentem podyplomowych studiów marketingu internetowego Szkoły Głównej Handlowej. Występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, prowadzi szkolenia oraz jest autorem blogów mrsocial.pl i 365piw.pl.
Dołącz do dyskusji: Kamil Mirowski: z The Digitals do Społem