SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamikaze wchodzi w SEO/SEM. Jarosław Augustyniak marketing directorem

Agencja interaktywna Kamikaze rozpoczyna świadczenie usług SEO/SEM pod marką Boski Wiatr. Nową ofertą kieruje Jarosław Augustyniak, który awansował w firmie na stanowisko marketing directora.

Wydzielenie marki Boski Wiatr obejmującej usługi z zakresu SEO/SEM agencja Kamikaze uzasadnia rosnącym zapotrzebowaniem na tego typu działania marketingowe. – Nasz dział SEO/SEM prężnie się rozwija i choć jest stosunkowo młody, może pochwalić się już sukcesami, które ułatwiły podjęcie decyzji o wydzieleniu nowej marki - opisuje Michał Ryszkiewicz, prezes zarządu firmy. - Chcemy zaproponować naszym Klientom jeszcze pełniejszą ofertę w zakresie marketingu w wyszukiwarkach - deklaruje.

Team Boski Wiatr zarówno samodzielnie zdobywa zlecenia, jak i świadczy usługi z zakresu SEO/SEM dla klientów Kamikaze. Zespół jest obecnie rozbudowywany.

Nową ofertą i marką kieruje w Kamikaze Jarosław Augustyniak (na zdjęciu), który jest związany z agencją od 2008 roku. Do tej pory jako senior account manager realizował projekty dla takich firm jak Nestlé Polska, Kamis, PAWO i Naturhouse. Obecnie objął w agencji stanowisko marketing directora marki Boski Wiatr.

Ogółem Augustyniak jest związany z branżą interaktywną od ponad dziesięciu lat. Karierę rozpoczynał w agencji interaktywnej Venti, a później pracował m.in. dla grupy Redan. Ukończył studia w zakresie zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Łódzkim oraz studia inżynierskie w zakresie informatyki w Wyższej Szkoły Informatyki w Łodzi.

Dołącz do dyskusji: Kamikaze wchodzi w SEO/SEM. Jarosław Augustyniak marketing directorem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andzia
"...awansował w firmie na stanowisko marketing directora..." czy to już nie można powiedzieć tego tak po prostu, że został dyrektorem marketingu? Rozumiem, że można wykorzystywać angielskie sformułowania w momencie, kiedy nie ma polskich odpowiedników. Jednak w tym przypadku to już raczej lekka przesada...
odpowiedź
User
gyros
Jarek Jarek Jarek - polałem ze śmiechu. Nadal wdrażasz zlecenia, w których w dniu premiery się okzuje, że serwis miał mieć CMS-a a nie ma?

odpowiedź