Kaleński i Bartnik zmieniają strukturę Saatchi & Saatchi
Igor Kaleński, nowy CEO Grupy Saatchi & Saatchi, oraz Tomasz Bartnik, który od początku przyszłego roku będzie chief strategic officerem i wiceprezesem firmy, przygotowali zmiany organizacyjne w agencji. Powstanie w niej dział Think Tank, który zajmie się opracowywaniem całościowej strategii marki i komunikacji.
Igor Kaleński, który od początku września pełni funkcję chief executive officera w Grupie Saatchi & Saatchi, przygotował spore zmiany organizacyjne w firmie. W ich wprowadzeniu pomoże mu Tomasz Bartnik, który od początku przyszłego roku będzie zajmował stanowisko chief strategic officera i wiceprezesa agencji. Bartnik przez ponad trzy lata współzarządzał Corporate Profiles Consulting - firmą brand consultingową z Grupy DDB, odpowiadając za budowanie know how CPC, strukturalizację procesów oraz inicjowanie i przeprowadzanie zmian w firmie, a także rozbudowę zespołu.
Kaleński i Bartnik planują na początku przyszłego roku wydzielić w Grupie Saatchi & Saatchi centralną komórkę Think Tank, której pracownicy kierowani przez Bartnika zajmą się opracowywaniem całościowej strategii marki i komunikacji, nadzorem nad jej realizacją oraz brand consultingiem. Pozostałymi działami Saatchi & Saatchi będą agencja reklamowa full service Communications, agencja Digital specjalizująca się w obszarze nowych technologii, agencja marketing services Direct oraz komórka usług public relations współpracująca z Marketing & Communications Consultants.
- Wszelkie działania proponowane klientom będą opierały się na spójnej strategii, która przeprowadzi markę od wstępnych badań i analiz, przez koncepcję, do szczegółowych wytycznych implementacyjnych - opisuje Bartnik funkcjonowanie firmy po zmianach. - Nasi stratedzy nie będą dzielić się kompetencjami w tradycyjny sposób, tylko każdy z nich będzie planował dowolną kampanię, opierającą się na różnych narzędziach: ATL, BTL, interactive i nowych technologiach - dodaje. Wytycznymi postawionymi sobie przez zespół Grupy Saatchi & Saatchi są samodoskonalenie, pokora i odpowiedzialność.
Dołącz do dyskusji: Kaleński i Bartnik zmieniają strukturę Saatchi & Saatchi