SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 Internet zainwestowało w Brainshop U-boot

K2 Internet objęło 50 proc. udziałów w spółce Brainshop U-boot. Obecni udziałowcy i założyciele - Maciej Obuchowicz i Wojciech Błaszczyk posiadać będę wspólnie pozostałe 50 proc.

Obie firmy nie wykluczają w przyszłości bliższej integracji organizacyjnej, której zasady określone zostaną na podstawie zebranych w ciągu najbliższego roku doświadczeń.

Dzięki tej transakcji K2 posiada obecnie wszystkie kompetencje potrzebne, by aktywnie walczyć o budżety reklamowe, które powoli przestają być dzielone na off- i on-line. - Dla mnie osobiście najważniejsze jest to, że łączą nas nie tylko wartości i przekonania dotyczące rozwoju rynku ale i sposobu prowadzenia biznesu - mówi o współpracy z Obuchowiczem i Błaszczykiem Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet S.A. - Jesteśmy przekonani, że nadchodzą nowe czasy, nie tylko dla naszych agencji, ale dla całego rynku twierdzi - Maciej Obuchowicz, dyrektor strategiczny oraz współzałożyciel agencji BU.

Obie firmy pozostaną niezależnymi podmiotami, choć będą ze sobą ściśle współpracować przy pracy na rzecz wspólnych klientów (K2 i BU pracują obecnie wspólnie na rzecz Volvo Auto Polska) oraz przy pozyskiwaniu nowych budżetów (obie firmy są obecnie zaangażowane w negocjacje dotyczące wspólnej obsługi kolejnych klientów). Praca dla dotychczas obsługiwanych klientów będzie prowadzona na niezmienionych zasadach.


Robert Stępowski: Jak twierdzi Maciej Obuchowicz, na rynku, na którym Państwo działacie, zachodzą głębokie zmiany. Jak w najbliższych latach będzie zmieniał się ten sektor?
Janusz Żebrowski, prezesa zarządu K2 Internet SA:
Znika podział na off i on-line, rośnie popyt na pomysły, które w nowatorski sposób przyciągną konsumenta do marki.

zebrowski

Czy kryzys miał wpływ na przeprowadzoną konsolidację? Będą kolejne przejęcia?
Kryzys przyspiesza rozmowy - przy trudniejszych warunkach zewnętrznych łatwiej dostrzec zalety większej skali i korzyści płynących ze współpracy, będziemy się przyglądać innych propozycjom niemniej od zawsze stawialiśmy na wzrost organiczny, który traktujemy priorytetowo.

Jak sytuacja gospodarcza wpłynęła na przychody K2?
Mimo kryzysu skonsolidowane przychody K2 powinny być wyższe w tym roku niż w roku 2008.

O co wzbogaciła się oferta K2 po przejęciu udziałów w Brainshop U-boot? Co teraz możecie zaoferować swoim obecnym i nowym klientom?
O całościową obsługę w zakresie budowy strategii i pozycjonowania marek, egzekucji w zakresie komunikacji reklamowej niezależnie od wykorzystywanych mediów.

Mówicie Państwo o zwiększeniu zatrudnienia - kiedy i o ile osób może ono wzrosnąć?
Szacujemy, że w ramach U-boota zatrudnienie zwiększy się do ok. 20 osób na koniec roku 2010. W ramach grupy K2 przewidujemy stabilizację zatrudnienia na obecnym poziomie (ok. 250 zatrudnionych i stałych współpracowników).

Dołącz do dyskusji: K2 Internet zainwestowało w Brainshop U-boot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl