Szefowa Victoria's Secret odchodzi po wypowiedzi szefa marketingu, że bielizna tej firmy jest dla szczupłych kobiet
Jan Singer, od dwóch lat CEO firmy odzieżowej Victoria's Secret złożyła rezygnację z zajmowanego stanowiska. Przyczyną tej decyzji był wywiad szefa marketingu firmy, Eda Razka dla magazynu „Vogue”.
Informację o rezygnacji Jan Singer z funkcji CEO Victoria's Secret podał Blommberg. Według serwisu do podjęcia tej decyzji przez Jan Singer miał być wywiad, jakiego udzielił magazynowi „Vogue” Ed Razek, dyrektor marketingu firmy, który uczestniczy również w pracach zespołu wybierającego stroje do pokazów mody marki.
Miał powiedzieć, że bielizna Victoria's Secret nie jest dla wszystkich - jest dedykowana pewnej grupie klientek, którą stanowią szczupłe kobiety w rozmiarze 0. „Nie sądzę, że możemy być wszystkim dla wszystkich klientów. To specjalistyczna firma, a nie dom towarowy” - powiedział Ed Razek.
Tymczasem Jan Singer, odkąd objęła stanowisko CEO Victoria's Secret starała się zmienić postrzeganie marki i wprowadzić ją do świata codziennej mody, np. poprzez wprowadzenie do oferty tanich fig zamiast koronkowych biustonoszy.
Na tym polu największą konkurencją Victoria's Secret są takie firmy, jak Savage X Fenty Rihanny i ThirdLove, które pozycjonują się jako alternatywne marki odzieżowe dla kobiet o różnych kształtach.
Informacji o rezygnacji Jan Singer nie potwierdziła firma L Brand, do której należy marka Victoria's Secret.
Dołącz do dyskusji: Szefowa Victoria's Secret odchodzi po wypowiedzi szefa marketingu, że bielizna tej firmy jest dla szczupłych kobiet