Jan Domaniewski, były wicenaczelny „Faktu”, tworzy Centrum Wsparcia dla projektów społecznych
Były wicenaczelny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) Jan Domaniewski od początku br. stworzył Centrum Wsparcia (Helpdesk) w ramach agencji komunikacji Medioster dla projektów społecznych. Ma pomagać w nagłych kryzysach komunikacyjnych we współpracy z mediami.
Helpdesk w ramach agencji Medioster wystartował od początku stycznia br. Nad projektem pracuje kilkanaście osób mających doświadczenie dziennikarskie, graficzne i marketingowe.
Inicjatywa Jana Domaniewskiego powstała - jak uzasadnia - w związku z potrzebą tzw. pomocy doraźnej, która często ze względu na cenę nie jest dostępna dla mniejszych podmiotów, jakimi są zwykle organizacje społeczne.
- Gdy mamy jakiś problem prawny dzwonimy do dobrego adwokata, notariusza i dostajemy gotowe rozwiązanie. (…) Bez konieczności rocznych kontraktów, transz i zakresu obowiązków. Jest wyzwanie – jest rozwiązanie. Dlatego przyszedł nam do głowy pomysł Helpdesku - uzasadnia były wiceszef „Faktu”.
- Pomaganie to walka. Walka o uwagę, o wrażliwość, o to, by inni nie przechodzili obojętnie. Chcę, żeby duży biznes tworzył głośne projekty społeczne i chwalił się nimi. Klientom, opinii publicznej, także szefom swojej własnej korporacji, bo na tej linii często mamy problemy z wzajemnym zrozumieniem celów - podkreśla Jan Domaniewski, szef agencji komunikacji społecznej Medioster.
Helpdesk miałby zajmować się m.in. komunikacją projektów, „tworzeniem narracji o problemie” czy szkoleniem ludzi.
Jan Domaniewski był zastępcą redaktora naczelnego „Faktu” w latach 2007-2011, realizował także projekty wydawnicze w „Super Expressie” i „Gazecie Wyborczej”; twórca Fundacji „Faktu”. Obecnie zajmuje się doradzaniem w dziedzinie skutecznej argumentacji w polityce, biznesie oraz przedsięwzięciach społecznych.
Dołącz do dyskusji: Jan Domaniewski, były wicenaczelny „Faktu”, tworzy Centrum Wsparcia dla projektów społecznych