„Jaka to melodia?” z Norbim ma o 440 tys. widzów mniej niż z Janowskim
Pierwsze 149 wydań teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego oglądało średnio 1,57 mln widzów. Względem analogicznego okresu rok wcześniej, gdy program prowadził jeszcze Robert Janowski, jego widownia spadła o 440 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych 149 odcinków odświeżonego teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 1 września 2018 roku do 11 lutego 2019 roku w TVP1 wyniosła 1,57 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,76 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,10 proc. w grupie 16-49 i 9,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,42 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 577 tys., a w 16-59 - 954 tys.).
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 1 stycznia br. Śledziło go średnio 2,71 mln osób.
W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 września 2017 roku do 11 lutego 2018 roku) średnia widownia „Jaka to melodia?” wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 12,03 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że teleturniej stracił 440 tys. widzów.
„Jaka to melodia?” w nowej odsłonie, Norbi zastąpił Roberta Janowskiego
„Jaka to melodia?” jest obecna w TVP1 od 21 lat. Dotychczas gospodarzem programu był Robert Janowski, a realizacją zajmowała się firma Media Corporation.
Publiczny nadawca wraz z początkiem sezonu 2018/2019 zdecydował się odświeżyć teleturniej, na co nie chciał się zgodzić Janowski. Tym samym nowym gospodarzem programu został piosenkarz Norbert Dudziuk, szeroko znany jako Norbi.
„Jaka to melodia?” zyskała nową scenografię i oprawę graficzną. W wydaniach od poniedziałku do piątku biorą udział pojedynczy zawodnicy, w soboty odbywają się drużynowe bitwy na hity, natomiast w niedziele w muzycznych starciach widzowie mogą zobaczyć gości specjalnych. Weekendowe wygrane są przeznaczane na cele charytatywne.
Producentem wykonawczym programu jest teraz ZPR Media.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” z Norbim ma o 440 tys. widzów mniej niż z Janowskim