SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gmail ma 3-5 razy więcej użytkowników niż platformy mailowe Onetu i WP, ale przyciąga na krócej

Zdecydowanie najpopularniejszą platformą mailową w Polsce pozostaje Gmail, przy czym nieco więcej czasu użytkownicy spędzają w analogicznych witrynach Wirtualnej Polski, Onetu i o2.pl.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w listopadzie br. Gmaila, stanowiącego platformy Google’a w kategorii mailowej, odwiedziło 21,82 mln polskich internautow, co przełożyło się na 73,46 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie godzinę, 20 minut i 22 sekundy.

Niżej w zestawieniu są platformy mailowe czołowych portali, przyciągające każdego użytkownika średnio na ponad godzinę. WP Poczta (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 6,48 mln odwiedzających, godzinę, 44 minuty i 9 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 21,83 proc. zasięgu, Onet Poczta (Ringer Axel Springer Polska) - 4,06 mln użytkowników, godzinę, 22 minuty i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 13,68 proc. zasięgu, Poczta Interia - 3,52 mln internautów, godzinę, 5 minut i 24 sekundy średniego czasu oraz 11,85 proc. zasięgu, a o2 poczta (Grupa Wirtualna Polska) - 3,23 mln użytkowników, godzinę, 28 minut i 23 sekundy średniego czasu oraz 10,88 proc. zasięgu.

Dużo mniej popularne są witryny mailowe innych portali. Na Yahoo taka sekcja miała 638,8 tys. odwiedzających, 12 minut i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania i 2,15 proc. zasięgu, a na Gazeta.pl (Agora) - 573,2 tys. użytkowników, 14 minut i 11 sekund średniego czasu oraz 1,93 proc. zasięgu.

Aplikacja Microsoft Outlook przyciągnęła 2,2 mln internautów (co dało 7,43 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 18 minut i 19 sekund. myMail zanotował 222,1 tys. użytkowników, 9 minut i 52 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 0,75 proc. zasięgu, a aplikacja Poczta Email - 180 tys. odwiedzających, 30 minut i 27 sekund przeciętnego czasu oraz 0,61 proc. zasięgu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Miesiąc do miesiąca Gmail zyskał 656,1 tys. internautów oraz 5 minut i 42 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego (to odpowiednio 3,1 i 7,6 proc. w górę).

WP Poczta osiągnęła wzrost o 25,3 tys. użytkowników (0,4 proc.) oraz 2 godziny i 45 sekund przeciętnego czasu korzystania (2,7 proc.), Poczta Interia - 61,1 tys. internautów (1,8 proc.) oraz minutę i 21 sekund średniego czasu korzystania (2,1 proc.), Poczta o2 - 1,6 tys. użytkowników (0,1 proc.) oraz 2 minuty i 40 sekund średniego czasu (3,1 proc.), a aplikacja myMail - 24,9 tys. internautów (12,6 proc.) oraz 3 minuty i 29 sekund średniego czasu (54,5 proc.).

W witrynie mailowej Onetu przy spadku liczby odwiedzających o 35,5 tys. (0,9 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 3 minuty i 40 sekund (4,6 proc.).

Aplikacja Microsoft Outlook straciła 63,8 tys. internautów (2,8 proc.) oraz 4 minuty i 38 sekund średniego czasu korzystania (20,2 proc.), a Poczta Email - 31,6 tys. użytkowników (14,9 proc.) oraz 6 minut i sekundę przeciętnego czasu (16,5 proc.).

Dołącz do dyskusji: Gmail ma 3-5 razy więcej użytkowników niż platformy mailowe Onetu i WP, ale przyciąga na krócej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
user
Więcej reklam w poczcie WP. Zaskoczenie, przecież z WP nie da się korzystać.
odpowiedź
User
Johny
Onet i WP przyciągają na dłużej, bo żeby znaleźć wartościową wiadomość trzeba się przeklikać i przefiltrować sterty spamu... Także taką wartość stanowi średni czas korzystania z poczty na onecie czy wp...
odpowiedź
User
qba
Wszystkkm polecam uBlock Origin. Bardzo dobry dodatek do przeglądarki. Blokuje niechciane reklamy.
odpowiedź