Serwis iWylecz24.pl promuje się na outdoorze
Startup medyczny iWylecz24.pl promuje w największych miastach główne funkcjonalności swojej platformy. Wykorzystuje do tego citylighty należące do firmy AMS.
Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki iWylecz24.pl oraz przedstawienie ścieżek leczenia dostępnych w ramach platformy. Plakaty znajdują się na wiatach przystankowych AMS w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i dziewięciu miastach na Śląsku.
Akcja skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-40 lat, które jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie startupu, są głównymi organizatorkami leczenia w polskich domach. Równolegle do kampanii na citylightach, iWylecz24.pl realizuje także kampanię w internecie.
Za kreacje odpowiedzialna jest agencja 2advert Pawła Oświęcimskiego.
Platforma iWylecz24.pl powstała w kwietniu br. Jej głównym celem jest udostępnianie pacjentom rozwiązań z zakresu telemedycyny polskim rodzinom w kraju i za granicą. Do podstawowych funkcjonalności iWylecz24.pl należą: oparty na sztucznej inteligencji i machine learning Tester Objawów, wparcie Osobistego Doradcy Medycznego oraz dostęp do bazy 10 tys. kalendarzy lekarzy wszystkich specjalizacji.
Dołącz do dyskusji: Serwis iWylecz24.pl promuje się na outdoorze