Internet pokona prasę i telewizję pod względem wydatków na reklamę
W przyszłym roku internet stanie się największym medium reklamowym w Wielkiej Brytanii, pokonując zarówno telewizję jak i prasę codzienną.
Według domu mediowego ZenithOptimedia, wydatki na internetową reklamę w Wielkiej Brytanii zwiększą się w bieżącym roku o 32,3 procenta, a w przyszłym o kolejne 28,2 procenta i wyniosą wówczas 4,055 miliona funtów - informuje serwis Brand Republic.
Drugim największym medium będzie wówczas prasa codzienna z nakładami na reklamę rzędu 3,950 miliona funtów.
ZenithOptimedia szacuje również, że do 2010 roku Wielka Brytania pokona Niemcy i stanie się trzecim największym rynkiem reklamowym na świecie. W tym okresie dochody z reklam na Wyspach mają zwiększyć się o 22,8 procenta, w porównaniu do 13 procent w Europie Zachodniej i 20 procent na całym świecie.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Internet pokona prasę i telewizję pod względem wydatków na reklamę