SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Instytut Monitorowania Mediów wprowadził KPI w czasie rzeczywistym

Instytut Monitorowania Mediów wprowadził kolejne rozwiązanie w monitoringu mediów: specjaliści ds. komunikacji mogą wyznaczać kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) public relations w oparciu o prowadzony monitoring publikacji.

Zliczanie KPI (Key Performance Indicators) odbywa się w czasie rzeczywistym za pomocą specjalnego algorytmu i m.in. pomaga budować przewagę wizerunkową. IMM podkreśla, że taką usługę na polskim rynku ma jako jedyny.

Mediowe KPI to darmowa usługa, która pozwala wyznaczać cele w czterech aspektach: liczby publikacji z podziałem na typ mediów, wielkości dotarcia (liczba potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym), wartości ekwiwalentu reklamowego i pojawiania się w ważnych dla siebie źródłach.

W aplikacji do monitoringu mediów (Biuletyn IMM) można wyznaczać i edytować cele zarówno na bieżące i przyszłe projekty jednorazowe, dotyczące np. inaugurujących kampanii produktowych, jak i na obsługę biura prasowego, w tym media relations raportowanych zazwyczaj w cyklach miesięcznych czy kwartalnych.

Wyniki są zliczane automatycznie, dzięki czemu konsultanci ds. public relations oszczędzają czas.

Usługa umożliwia wyznaczanie tych samych KPI także na monitoring konkurencji, a także na ekspozycję działań w najbardziej pożądanych tytułach (KPI na źródłach).

W kwietniu IMM wprowadził indeks mocy, który mierzy w skali 0-10 jak dany przekaz o marce, firmie czy zagadnieniu potencjalnie oddziałuje na odbiorcę.

Dołącz do dyskusji: Instytut Monitorowania Mediów wprowadził KPI w czasie rzeczywistym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl