Hugo Boss wybrał MPGI
Dom mediowy Media Planning Group International (MPGI) zajmie sięobsługą wartego 35 milionów funtów globalnego zlecenia odprodukującej odzież i perfumy niemieckiej firmy Hugo Boss.
Zlecenie obejmuje planowanie i zakup mediów. W pokonanym poluMPGI zostawił Mediaedge:cia, MindShare oraz PHD - informuje serwisBrand Republic.
Do tej pory na swoim krajowym rynku Hugo Boss korzystał z usługPHD Germany, ale teraz całe planowanie i zakup mediów przejdzie podskrzydła MPGI. Dom mediowy nie będzie się zajmował obsługą markiperfum Hugo Boss, którą prowadzi firma Procter & Gamble.
W Wielkiej Brytanii większość z 4 milionów funtów nakładówreklamowych marki poświęcona jest na promocję w czasopismachilustrowanych o modzie.
km - źródło: Brand Republic
http://www.brandrepublic.com/News/837283/Hugo-Boss-awards-35m-global-media-account-MPGI/
Dołącz do dyskusji: Hugo Boss wybrał MPGI