Hołowczyc i Urbański reklamują SuperDuet Banku Millennium
Bank Millennium rozpoczyna kampanię reklamową swojej oferty SuperDuet. Twarzami akcji pod hasłem "Podwójny napęd dla Twoich oszczędności" są Krzysztof Hołowczyc i Hubert Urbański.
Startująca właśnie kampania reklamowa SuperDuetu w Banku Millennium podkreśla, że ta oferta łączy zalety tradycyjnej lokaty terminowej na 7 proc. w skali roku oraz inwestycji w fundusze, dzięki czemu umożliwia uzyskanie wyższych zysków. W akcji pod hasłem "Podwójny napęd dla Twoich oszczędności" oprócz od dawna promującego ten bank Huberta Urbańskiego pojawia się Krzysztof Hołowczyc. Przekaz nawiązuje do jazdy samochodem terenowym, żeby pokazać połączenie bezpieczeństwa i odwagi w tej ofercie.
Akcja rozpoczęła się już w prasie i oddziałach Banku Millennium (plakaty i ulotki), natomiast 23 października obejmie telewizję (kanały ogólnopolskie). Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Hołowczyc i Urbański reklamują SuperDuet Banku Millennium