History promuje serial “Amerykańscy Zbieracze” (foto)
Kanał dokumentalny History realizuje pierwszą kampania promocyjną w polskich mediach. Działania wspierają emisję serialu “Amerykańcy Zbieracze”.
- Głównym celem kampanii jest pozyskanie dla History widzów, którzy nigdy przedtem nie oglądali tego kanału lub tych, którzy mają z góry przyjęte wyobrażenie na jego temat - podkreśla Tom Davidson, managing director w firmie A+E Networks UK, nadawcy History.
Serial “Amerykańscy Zbieracze” opowiada o podróży profesjonalnych „zbieraczy” Mike'a Wolfe'a, właściciela firmy Antique Archeology i jego partnera biznesowego Franka Fritza po amerykańskich miasteczkach i mało uczęszczanych drogach w poszukiwaniu przedmiotów wartościowych dla kolekcjonerów. Nadawany jest we wtorki o 21.00 począwszy od 18 października br.
W ramach kampanii Mike i Frank są przedstawieni jako animowane postacie. Akcja obejmuje prasę (“Tele Tydzień”, “To&Owo”, “Gazeta Telewizyjna”, “Super Express TV”, “Fakt TV”), internet (Onet.pl, ipla, telemagazyn.pl, teleman.pl, media społecznościowe), a także outdoor (air-walle rozmieszczone na terenie całej Warszawy).
Kreację przygotowała londyńska agencja Creative Clicked. Za planowanie mediów odpowiadały firmy OMD MediaDirection oraz Goodstuff. Kampania potrwa do 4 listopada br.
Kanał History oglądać można m.in. w sieciach UPC Polska, Aster oraz na platformie Cyfra+.
Dołącz do dyskusji: History promuje serial “Amerykańscy Zbieracze” (foto)