Herbapol wprowadza funkcjonale marki herbat
Herbapol wprowadził nową linię herbat o funkcjonalnych nazwach,takich jak 'Pobudzenie', 'Koncentracja' i 'Odporność'.Identyfikację wizualną i projekt opakowań nowych marek firmyprzygotowała agencja Cztery Czwarte.
Wprowadzane właśnie przez Herbapol marki herbat noszą nazwywskazujące na ich funkcjonalność: 'Pobudzenie', 'Wyciszenie','Nastrój', 'Trawienie', 'Koncentracja', 'Nawilżanie' i 'Odporność'.Jednocześnie firma kieruje na rynek trzy koktajle dietetyczneSlimFigura Dieta.
Identyfikacją wizualną i projektem opakowań nowych marekHerbapolu zajęła się warszawska agencja Cztery Czwarte, którazostała wybrana do tego zadania na początku roku w ramachprzetargu. Firma reklamowa postanowiła w nazwach i formiegraficznej herbat w przejrzysty sposób zakomunikować ichzastosowanie i usytuowanie w segmencie premium. Jednocześnieczysta, elegancka forma ma zapewnić opakowaniom tych marek silneoddziaływanie na półkach sklepowych.
Cztery Czwarte stworzyło także dla Herbapolu etykiety syropówIce Tea oraz opakowanie mieszanki Diabetosan z linii aptecznej.
Dołącz do dyskusji: Herbapol wprowadza funkcjonale marki herbat