Gutenberg Networks z ofertą produkcyjną Happy Endians, szefem Sebastian Gill
W ramach agencji Gutenberg Networks Warszawa (należącej do Grupy CP DDB) uruchomiono strukturę Happy Endians specjalizującą się w produkcji digital. Zarządza nią Sebastian Gill, wcześniej związany m.in. z Ars Thanea, MRM Worldwide i Ogilvy Interactive.
Oferta Happy Endians obejmuje produkcję wszelkich narzędzi digital wspomagających komunikację marketingową, takich jak m.in. serwisy www, konkursy i aplikacje online, kampanie display oraz rozwiązania oparte na przetwarzaniu i analizie danych statystycznych.
- Gutenberg Networks jest agencją produkcyjną. Oferujemy usługi z dziedziny szeroko rozumianej produkcji reklamowej. Naszą domeną jest efektywność operacyjna. Podjęliśmy decyzję o wykorzystaniu tej kompetencji w obszarze produkcji digital w celu zapewnienia kompleksowości oferowanych usług przy jednoczesnej gwarancji ich najwyższej jakości - tłumaczy Angelika Kuśnierz, prezes Gutenberg Networks. - Pretekstem dla tego przedsięwzięcia są zmiany, które dokonują się na stale rozwijającym się rynku reklamy digital. Najlepsze koncepcje coraz częściej idą w parze z zaawansowaną wiedzą technologiczną - dodaje.
Oferta Happy Endians jest skierowana do obecnych i nowych klientów Gutenberg Networks, a także do drugiej spółki Grupy CP DDB - DDB & Tribal, powstałej właśnie z połączenia DDB Warszawa i Tribal DDB (więcej na ten temat). Ponadto Happy Endians jako niezależna struktura planuje realizować osobne projekty, także wykraczające poza sektor reklamowy.
Zespół Happy Endians tworzy obecnie 10 osób. Zarządza nimi Sebastian Gill, który poprzednio przez ponad trzy lata był digital & technical directorem w agencji Ars Thanea. Wcześniej pracował m.in. jako head of multimedia w MRM Worldwide i interactive production head w Ogilvy Interactive. Ogółem z branżą marketingową jest związany od 20 lat.
Dołącz do dyskusji: Gutenberg Networks z ofertą produkcyjną Happy Endians, szefem Sebastian Gill