Grupa CCC stawia na nowe otwarcie marki Rage Age
Należąca do Grupy CCC spółka ecommerce Eobuwie.pl rozwinie markę odzieży premium Rage Age, przejętą w 2019 roku od syndyka Grupy Próchnik. W kolekcji Rage Age znajdą się ubrania dla mężczyzn i kobiet.
Rage Age, dotychczas znany głównie z mody męskiej, rozszerza ofertę o kompleksową kolekcję damską. Nowa kolekcja ubrań i obuwia dostępna będzie wyłącznie w eobuwie.pl oraz modivo.pl od początku września 2020 roku. Wejście nowej kolekcji poprzedzi kampania marketingowa.
Marka Rage Age wraca z nową kolekcją
Ubrania powstają zgodnie z filozofią „less waste”. Rage Age ma stawiać na tkaniny m.in.: włoskie, hiszpańskie i portugalskie oraz dodatki - usztywnienia, poduszki, filce, zamki oraz guziki. - Rage Age nie bez powodu kojarzone było głównie z modą męską. Dotychczas na rynku pojawiły się jedynie pojedyncze modele damskie. Krokiem milowym w historii marki jest stworzona właśnie pełna linia odzieży damskiej. Chcemy zaskoczyć naszych klientów różnorodnością wyboru, jakością wykonania oraz konkurencyjnymi cenami - mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.
W kolekcji męskiej znajdziemy około 100 modeli ubrań, takich jak: koszule, marynarki casual czy koszulki z krótkim oraz długim rękawem, garnitur czy marynarka smokingowa. W kolejnych miesiącach konfekcja zostanie uzupełniona o casualowe koszule, bluzy, spodnie (szorty, joggery i chinosy) czy parki przeciwdeszczowe.
Kolekcja damska obejmie około 60 modeli garderoby, w tym płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty oraz kardigany. Znajdą się w niej też sukienki i spódnice.
Marka Rage Age należała do Grupy Próchnik. W drugiej połowie 2018 roku zarząd spółki w następstwie pogarszającej się sytuacji finansowej złożył do sądu wniosek o wszczęcie postępowania sanacyjnego. CCC przejęła Rage Age od syndyka Grupy Próchnik.
Dołącz do dyskusji: Grupa CCC stawia na nowe otwarcie marki Rage Age