GroupM prognozuje wzrost globalnych nakładów na reklamę online
W 2010 roku światowe wydatki na internetową reklamę wyniosą 64,7miliarda dolarów.
Bedzie to oznaczało wzrost o 11 proc. w porównaniu z rokiembieżącym - prognozuje należąca holdingu WPP Group agencjaGroupM.
Tym samym udział internetowego sektora w całkowitych wydatkachna reklamę ma zwiększyć się w tym czasie z 13 do 15 proc.
W segmencie reklamy online najpopularniejsza ma być reklama winternetowych wyszukiwarkach, z przyszłorocznym udziałem napoziomie 43 proc. Wyprzedzi ona reklamę typu display (34proc.).
GroupM przewiduje także, że globalne nakłady na reklamę mobilnąwzrosną w przyszłym roku o 19 proc. do 3,3 miliarda dolarów i będąstanowić 6 proc. całkowitych wydatków na reklamę.
Dołącz do dyskusji: GroupM prognozuje wzrost globalnych nakładów na reklamę online