SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Good One PR dla Go Sport Polska

Z początkiem lutego 2012 roku, agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Go Sport Polska, jedną z największych sieci sprzedaży artykułów sportowych w Europie.

Agencji zostały powierzone kompleksowe działania z zakresu media relations, ePR, employer brandingu oraz doradztwa CSR.

Za projekt z ramienia agencji odpowiada Korneliusz Smolik, Kinga Litwińczuk oraz Kamil Mazuruk.

Umowa została podpisana na okres roku.

Go Sport jest marką należącą do francuskiej grupy kapitałowej Groupe Go Sport. W Polsce sieć istnieje od 1998 roku i aktualnie liczy 24 sklepy.

Dołącz do dyskusji: Good One PR dla Go Sport Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl