SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Galeria Bronowice promuje się billboardami z przeróbkami popularnych przysłów

Ruszyła kampania promocyjna krakowskiej Galerii Bronowice. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają Artefact - Studio Reklamy, Open Media i dział marketingu Galerii Bronowice.

Kampania obejmuje głównie billboardy z humorystycznymi przeróbkami przysłów, nawiązującymi do mody. Wszystkie kreacje wyróżnia spójny layout z charakterystycznym dla Galerii Bronowice elementem architektonicznym budynku i hasłem „Miejsce na Twój Czas”.

Promocja jest wspierana w internecie, prowadzone są także działania public relations. Kampania obejmuje swym zasięgiem Kraków i okolice. Kreacje outdoorowe usytuowane są w najbardziej ruchliwych punktach miasta, a także na wewnętrznych nośnikach w Galerii Bronowice.

Kampanię przygotowało Artefact - Studio Reklamy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Galerii Bronowice. Za działania PR odpowiada agencja Open Media.

Dołącz do dyskusji: Galeria Bronowice promuje się billboardami z przeróbkami popularnych przysłów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl