SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FremantleMedia dla YouTube

Firma FremantleMedia będzie produkować programy na wyłączność dlainternetowego serwisu wideo YouTube.

W ramach zawartego porozumienia, w należącym do Google serwisiepowstaną dedykowane kanały dla czterech nowych programówprodukowanych przez FremantleMedia. Obie strony podzielą siędochodami z reklam - informuje serwis Brand Republic.

Będąca częścią grupy nadawczej RTL firma FremantleMedia znanajest z produkcji takich rozrywkowych formatów jak Idol, X-Factorczy Mam Talent, a także wielu seriali i teleturniejów. Jużwcześniej wykorzystywała ona YouTube do promowania swoichtreści.

Teraz firma zgodziła się również na korzystanie z opracowanejprzez YouTube technologii VideoID, która skanuje strony serwisu podkątem materiałów naruszających prawa autorskie. Właściciel tegotypu treści może zablokować dany klip, zostawić go w celachpromocyjnych lub umieścić przy nim reklamy.

W ostatnich dniach YouTube zawarł również porozumienie zMetro-Goldwyn-Mayer (MGM), dzięki któremu w serwisie pojawią siępełnometrażowe filmy z katalogu wytwórni. Z kolei w październikupodobna współpraca została nawiązana z telewizją CBS.

Dołącz do dyskusji: FremantleMedia dla YouTube

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl