Flyberry zrealizuje tegoroczną kampanię „Mam kota na punkcie mleka”
Polska Izba Mleka rozstrzygnęła przetarg na kompleksową realizację tegorocznej kampanii promocyjno-informacyjnej pod hasłem „Mam kota na punkcie mleka” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała firmę Flyberry.
Przetarg trwał od grudnia 2019 roku. Polska Izba Mleka nie podała pełnej listy agencji w nim uczestniczących. Poinformowała jedynie, że do współpracy wybrała firmę Flyberry, a odrzuciła (ze względów formalnych) ofertę firmy Compania.
Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka mają potrwać 10 miesięcy a ich budżet wynosi niespełna 893 tys. zł.
Będą promować spożycie mleka i produktów mleczarskich oraz propagować zdrowotne ich właściwości.
Kampania ma obejmować kino, prasę, telewizję, internet, radio.
Flyberry zajmie się m.in. zakupem mediów, obsługą dedykowanej strony internetowej, profilu kampanii w mediach społecznościowych. Przygotuje też różne materiały promocyjne, takie jak plakaty, broszury itp. Zajmie się też działaniami PR, obsługą konkursów i aktywacji w szkołach.
Dołącz do dyskusji: Flyberry zrealizuje tegoroczną kampanię „Mam kota na punkcie mleka”
nic się nie dzieje! Mój kot pije od małego, codziennie i nic się nie dzieje! bardzo je lubi!