Firstcom Europe wchodzi do Polski
Na polskim rynku zadebiutował Firstcom Europe, międzynarodowy dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych w chmurze. Oferuje usługę do komunikacji wewnętrznej między pracownikami firmy w chmurze Universe.
Firstcom Europe założono w 2004 roku, ma swoje oddziały w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji i Danii. W 2017 roku dysponowała 134,7 mln Liczba terminali wewnętrznych central telefonicznych. Do roku 2022 chce ich mieć 135,7 mln.
W roku 2018 przychody grupy wyniosły 32,2 mln euro, w przyszłym roku mają wzrosnąć do 76 mln euro. W Polsce Firstcom Europe chce mieć w tym roku milion euro przychodów.
Universe od Firstcom Europe - jak działa
Universe to rozwiązanie w chmurze, łączące tradycyjne połączenia telefoniczne z zarządzaniem obecnością pracowników w firmach, po opcję edycji dokumentów podczas wideokonferencji.
– Wszystko odbywa się tu w ramach jedynie opłat abonamentowych, a nad sprawnością systemu czuwa zespół techniczny. Nie ma więc potrzeby inwestowania w infrastrukturę, opłat serwisowych i licencyjnych czy innych nieprzewidzianych kosztów – mówi Jean-Pierre Vandromme, założyciel i prezes Grupy Firstcom Europe.
Platforma jest skalowalna i zdalnie aktualizowana. Nie są pobierane opłaty za wejście oraz koszty utrzymania systemu w firmie. Obsługa nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Do dyspozycji użytkownika pozostaje przyjazny interfejs do tworzenia IVR (ang. Interactive Voice Response), szeroki wybór urządzeń VoIP, nagrywanie rozmów – indywidualnych jak i w całej firmie.
Korzystający z Universe ma możliwość przejęcia rozmowy przychodzącej do określonej grupy użytkowników, łączenia według swojego wyboru, opcję automatycznego lektor w wielu językach – zamianę tekstu na mowę, informacji w czasie rzeczywistym dla call center oraz dodatkowo możliwość szyfrowania połączeń.
– Biznes odchodzi od służącego od lat 80-tych ISDN. Zastępuje go internet - dodaje Vandromme.
Dołącz do dyskusji: Firstcom Europe wchodzi do Polski