Fanta reklamuje się jako "naturalnie fantastyczna" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Fanty pod hasłem "Naturalnie fantastyczna". Akcja podkreśla, że napój jest oparty na naturalnych składnikach i nie zawiera konserwantów.
Rozpoczęta pod hasłem "Naturalnie fantastyczna" kampania reklamowa Fanty wykorzystuje animowany spot symbolicznie pokazujący, jak powstaje ten napój. Kreacja podkreśla, że jest on oparty na naturalnych składnikach najwyższej jakości, natomiast nie zawiera konserwantów ani sztucznych barwników. Kampania ma łączyć wizerunek tej marki jako młodzieżowej i rozrywkowej z nowym przekazem podkreślającym owocowy smak tego napoju. W ramach działań na opakowaniach Fanty i w materiałach promocyjnych pojawił się napis "Bardzo pomarańczowa. Bez dodatku konserwantów".
Akcja reklamowa jest od 20 kwietnia prowadzona w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVN 7 oraz kanały tematyczne, m.in. Hallmark i Romantica), internecie i punktach sprzedaży. Adaptację spotów wykorzystywanych w tej kampanii - zaplanowanej do 14 czerwca -opracowała agencja Publicis, materiały POS przygotowała agencja Brandstorm, odświeżone etykiety Fanty zaadaptowała agencja Fortis, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Fanta reklamuje się jako "naturalnie fantastyczna" (wideo)