Facebook wprowadza nowy system reklamowy
Serwis społecznościowy Facebook wprowadził nowy system reklamowy.
System o nazwie Facebook Ads pozwoli firmom na umieszczaniereklam na stronach z profilami około 50 milionów członków serwisu,w oparciu o zachowania i podejmowane przez internautów decyzje -informuje agencja AFP. Firmy będą mogły też tworzyć własne strony wserwisie z przeznaczeniem na promocję swoich marek.
Facebook zyskał już wielu partnerów dla swojego nowego systemu.Wśród nich są tacy reklamodawcy jak Verizon Communications,Blockbuster, eBay, New York Times, CBS, Sony Pictures, NBA,Coca-Cola i Unilever.
Przed dwoma tygodniami na zakup 1,6 procenta udziałów w Facebook240 milionów dolarów wydał Microsoft, wyceniając wartość serwisu naokoło 15 miliardów dolarów. System Facebook Ads nie jest częściąporozumienia serwisu z koncernem z Redmond.
źródło: AFP
Dołącz do dyskusji: Facebook wprowadza nowy system reklamowy