Epuls otwiera oddział biura sprzedaży reklam w Warszawie
Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawski oddział biura sprzedaży reklam. Przedstawicielem firmy w Warszawie będzie Paweł Gordon, który dołączył do firmy na początku maja.
Bezpośrednio przed podjęciem pracy w Epuls, Gordon pracował w sieci reklamy internetowej IDMnet, gdzie był dyrektorem działu sprzedaży agencyjnej.
Otwarcie biura sprzedaży w Warszawie jest jednym z elementów przyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamy w ogólnej strukturze przychodów serwisu. Pod koniec stycznia tego roku firma otworzyła biuro sprzedaży reklam (z siedzibą w Krakowie) oraz wdrożyła własny system adserwerowy, a w marcu ogłosiła nową ofertę i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich. Oddział warszawski ma skoncentrować się na sprzedaży agencyjnej i obsłudze domów mediowych.
Dołącz do dyskusji: Epuls otwiera oddział biura sprzedaży reklam w Warszawie