„Elektroodpady w dobre ręce” - producenci radzą, co zrobić ze zużytym sprzętem AGD i RTV
CECED Polska, związek producentów sprzętu AGD, rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „Elektroodpady w dobre ręce”. Akcja - przygotowana przez agencję Insignia - obejmuje internet, sklepy oraz szkolenia dla samorządowców i serwisantów.
Celem kampanii „Elektroodpady w dobre ręce” jest promowanie wiedzy na temat właściwego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Akcja jest skierowana zarówno do konsumentów, jak też samorządów oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
Działania dla konsumentów obejmują materiały (spoty, ulotki, standy) w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV i AGD, aktywności na Facebooku (fanpage z grą i konkursem) oraz reklamy w internecie (na Ceneo, Allegro i innych stronach) odsyłające do serwisu elektrosmieciwsieci.pl, w którym dostępna jest m.in. mapa zbiórki elektroodpadów. Dla przedstawicieli władz samorządowych zorganizowana zostanie konferencja szkoleniowa dotycząca postępowania z elektroodpadami oraz publikowane będą reklamy w prasie branżowej i internecie. Podobne seminaria zostaną przeprowadzone dla punktów serwisowych sprzętu RTV i AGD.
Kampania, zaplanowana do grudnia br., jest realizowana przez CECED Polska w ramach projektu „Elektroodpady w dobre ręce” dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Za strategię, kreację i realizację akcji odpowiada agencja interaktywna Insignia.
Dołącz do dyskusji: „Elektroodpady w dobre ręce” - producenci radzą, co zrobić ze zużytym sprzętem AGD i RTV