Serwis dziendobry.tvn.pl w nowej odsłonie. „Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo”
Od 6 września portal dziendobry.tvn.pl dostępny jest w nowej odsłonie. - Relaunch to nie tylko ukłon w stronę naszego odbiorcy, lecz także reklamodawcy. W serwisie pojawią się nowe produkty reklamowe stworzone przez Biuro Reklamy, np. natywne „Dobry dzień z marką X” - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery.
Najważniejszymi zmianami w serwisie dziendobry.tvn.pl są zmodyfikowany układ treści oraz nowa szata graficzna.
- Teraz dotarcie do interesujących artykułów i materiałów wideo jest jeszcze łatwiejsze. Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo. Myśleliśmy zwłaszcza o naszych użytkowniczkach, które w znacznej przewadze korzystają ze strony na urządzeniach mobilnych. Relaunch dziendobry.tvn.pl to nie tylko ukłon w stronę naszego odbiorcy, lecz także reklamodawcy. W serwisie pojawią się nowe produkty reklamowe stworzone przez Biuro Reklamy, np. natywne „Dobry dzień z marką X” - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W odświeżonym serwisie dziendobry.tvn.pl użytkownik znajdzie porady, inspiracje, wywiady, a także fragmenty telewizyjnego programu „Dzień Dobry TVN”. Nowa odsłona dziendobry.tvn.pl to również lepsza ekspozycja autorskich materiałów redakcji internetowej, zebranych w cykle dostępne tylko online jak „Siła jest kobietą”, „Moda na spacer” czy „Inspirujące kobiety” (realizowane we współpracy z TVN Style).
- Zależy nam, aby być blisko naszych czytelniczek, odpowiadać na ich pytania i potrzeby. Cieszy mnie, że coraz więcej z nich pisze do nas, dzieli się radościami i sukcesami. Kobiety zgłaszają tematy, o których chciałyby przeczytać w serwisie. Opowiadają nam swoje historie, również te trudne, aby zainspirować innych do działania - mówi Aleksandra Pietrzak-Przeorska, redaktor naczelna serwisów lifestyle w TVN Grupa Discovery.
W nowym serwisie pojawiły się również nowe sekcje tematyczne, np. przepisy kulinarne gości gotujących na żywo w studiu „Dzień Dobry TVN”. Nie brakuje też mody i urody, lifestyle’owych newsów, horoskopów i prognozy pogody.
Serwis dziendobry.tvn.pl zadebiutował w badaniu Mediapanel w grudniu 2020 roku z wynikiem 3,7 mln realnych użytkowników. W sierpniu br. liczba użytkowników wyniosła 5,2 mln.
Dołącz do dyskusji: Serwis dziendobry.tvn.pl w nowej odsłonie. „Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo”