DVR wpływają na tradycyjne oglądanie telewizji
Amerykańscy konsumenci posiadający DVR (digital video recorder) oglądają obecnie mniej więcej tyle samo telewizji za pomocą tych urządzeń co w czasie rzeczywistym.
Oglądalność telewizji w czasie rzeczywistym w domach, w których znajduje się DVR, spadła do poziomu 36 procent przeznaczanego w sumie na telewizję - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Marquest Media & Entertainment Research. Dla porównania, w ubiegłym roku, wskaźnik ten wynosił 45 procent.
Z kolei nagrane treści stanowią obecnie 32 procent czasu przeznaczanego na oglądanie telewizji w domach z DVR, w porównaniu do 28 procent w roku ubiegłym.
Według analityków z eMarketera, wzrost na rynku DVR, VOD, wideo online, mobilnego wideo i innych mediów, przyczynia się tylko do zwiększenia oglądalności telewizji. Ten trend najprawdopodobniej będzie się utrzymywał, a ludzie będą oglądać więcej telewizji i treści wideo w przyszłości, tyle że na różne sposoby.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: DVR wpływają na tradycyjne oglądanie telewizji