SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nadchodzi drugi sezon gry „Call of Duty: Black Ops Cold War”. Za produkcję trailera odpowiada Platige Image

Studio Platige Image przygotowało ponad dwuminutowy trailer dla drugiego sezonu gry „Call of Duty: Black Ops Cold War”, dystrybuowanej przez Treyarch Studios and Raven Software. Nawiązuje on stylistyką do filmów akcji z lat 80-tych XX wieku. Nad projektem czuwał Damian Nenow.

Widz od razu trafia do dusznej laotańskiej dżungli, gdzie obserwuje helikopter lecący z odsieczą członkom nieudanej misji ratunkowej. Trailer powstał na podstawie scenariusza otrzymanego od zespołu „Call of Duty”, zadaniem speców z Platige było przetłumaczenie go na język filmowy. Siłą napędową projektu był członek Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej - Damian Nenow. To w oparciu o jego wytyczne stworzono blisko 140 rysunków, stanowiących bazę do prac previzowych.

- We wszystkich projektach serii choreografia, montaż, czy praca kamer są w ogromnej części naszymi propozycjami - komentuje Damian Nenow. - Część z pomysłów egzekwuję już na etapie storyboardu i animatików, część już w obecności ekipy Call of Duty, w trakcie zdjęć motion capture, które reżyseruję zdalnie w studio Activision w Los Angeles.

 

Reżyserem był Jakub Jabłoński, producentem - Robert Stasz, zaś Konrad Kiełczykowski - CG Supervisorem. - W przypadku tego filmu można powiedzieć, że środowisko odegrało nie mniej ważną rolę niż bohaterowie. Tu nieoceniony był research i poziom szczegółowości briefów przygotowywanych przez Kubę Jabłońskiego, a także zestaw bazowych assetów dostarczonych w toku produkcji przez klienta - komentuje  Robert Stasz. - Od początku prac wiedzieliśmy, że nasza dżungla musi żyć. Dlatego na czas pracy nad tym projektem staliśmy się „ogrodnikami”: symulowaliśmy ruch oraz zachowanie dziesiątek różnych roślin. W efekcie rośliny reagują na ruch postaci, światło sączy się przez ożywione wiatrem liście palm rzucając fantazyjne cienie, a po skórze naszych bohaterów spływają krople potu - wyjaśnia Jakub Jabłoński.

Zespół Platige Image opracował też szczegółowe filmowe wersje postaci z Call of Duty. Każdy z bohaterów dysponuje zindywidualizowaną bronią, a na liście ekwipunku każdej postaci znajduje się kilkadziesiąt pozycji. Wszystko to, w połączeniu z helikopterem, elementami świątyni oraz całą roślinnością sprawia, że na potrzeby tego projektu artyści musieli stworzyć setki assetów. Przy produkcji pracowało ponad 100 twórców.

W drugiej połowie stycznia studio produkcji i postprodukcji Platige Image przyjęło strategię na lata 2021-2025, w której zapowiedziało rozpoczęcie produkcji gier wideo, filmów i seriali oraz nie wykluczyło pozyskania kapitału z emisji nowych akcji, przejścia na główny rynek giełdowy i współpracy z inwestorami w spółkach celowych.

Na początku marca br. Platige podpisało ramową umowę o współpracy z Activision Publishing, jednym z największych producentów gier wideo na świecie. Jednocześnie otrzymało od niego zamówienia o łączne wartości 4,63 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Nadchodzi drugi sezon gry „Call of Duty: Black Ops Cold War”. Za produkcję trailera odpowiada Platige Image

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl