„Dom z pomysłem” - Murator dla Leroy Merlin
Od lutego br. Murator został wydawcą należącego do sieci hipermarketów Leroy Merlin Polska magazynu wnętrzarskiego „Dom z pomysłem”. Dotychczasowa umowa ze spółką Mediartis nie została przedłużona.
W ramach podpisanej umowy wydawnictwo Murator zajmie się obsługą redakcyjną, reklamową, drukarską i kolportażową tytułu. Murator został wybrany przez Leroy Merlin Polska na wydawcę magazynu „Dom z pomysłem” w wyniku przetargu.
Redaktorem naczelnym „Domu z pomysłem” została Małgorzata Tomczyk, szefowa redakcji pism wnętrzarskich Muratora. Za szatę graficzną odpowiadać będzie Piotr Tarasiuk.
„Dom z pomysłem” ukazuje się od września 2008 r. Obecny nakład pisma wynosi 135 tysięcy egzemplarzy, około 100 tys. trafia do sklepów Leroy Merlin, pozostały nakład dostępny jest w punktach sprzedaży.
Magazyn dostępny jest w dwóch cenach. Klienci programu lojalnościowego „Dom” mogą go nabyć w cenie 1 grosza. Cena magazynu dla pozostałych osób wynosi 4,90 zł.
Do stycznia b.r. „Dom z pomysłem” wydawany był na zlecenie Leroy Merlin przez spółkę Madiartis, która ma w swoim port folio m.in. magazyn dla centrów handlowych „Manufaktura” oraz jest właścicielem portalu branży FMCG Handel – Net.
Dołącz do dyskusji: „Dom z pomysłem” - Murator dla Leroy Merlin