SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Disco polo podbija telewizję. Polo TV nadal liderem kanałów muzycznych

We wrześniu br. trzeci miesiąc z rządu liderem oglądalności wśród stacji muzycznych było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV, notująca największy wzrost. Liderująca dotąd Viva spadła na pozycję trzecią. Wśród młodszych widzów najchętniej oglądana była Eska TV.

Udział w rynku telewizyjnym kanału Polo TV we wrześniu br. wyniósł 0,51 proc. W stosunku do analogicznego okresu ub.r. wzrósł on aż o 108,7 proc. Stacja ta tak wysoki wynik zanotowała m.in. dlatego, iż nadaje obecnie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Rok temu kanał ten zajmował drugie miejsce i nie był dostępny naziemnie.

Z czwartego na drugie miejsce awansowała Eska TV. Jej udział poszedł do góry najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 148,3 proc. i wyniósł 0,44 proc. Stacja ta jednak, podobnie jak Polo TV, nadaje także naziemnie na MUX-1.

Na ostatnią pozycję podium zestawienia spadł dotychczasowy lider oglądalności wśród stacji muzycznych, czyli Viva Polska. Jej udział we wrześniu br. zmniejszył się o 39,4 proc. do poziomu 0,34 proc. Wyniki tego kanału spadały już jednak wcześniej, dlatego w lipcu br. zyskał on nową ofertę programową i oprawę graficzną, które miały odwrócić ten trend (więcej na ten temat).

Z kolei największy relatywny spadek w zestawieniu po raz kolejny zanotowała Czwórka Polskie Radio, której udział tym razem spadł praktycznie do zera (średnio miała 38 widzów na minutę). Stacja od czerwca br. nie jest dostępna satelitarnie, pozostała tylko w wybranych sieciach kablowych.

Udział rozrywkowego, młodzieżowego kanału MTV Polska we wrześniu br. wyniósł 0,14 proc. po spadku aż o 43,06 proc.

wrzesieńwszyscy 4+
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Polo TV12 9410,24228 3340,505
Eska TV9 5240,17824 8400,442
VIVA Polska29 6790,55618 9040,337
4fun.tv11 9470,22418 4400,328
TV.DISCO--4 3000,077
ITV4 8230,0904 1000,073
VH 1 --3 0150,054
Kino Polska Muzyka--9120,016
Rebel.tv9420,0187740,014
Czworka Polskie Radio3530,007380,001
Wirtualnemedia.pl
MTV Polska11 0040,2068 0790,144


W grupie widzów w wieku 13-29 lat nowym liderem została Eska TV
, która awansowała z miejsca czwartego (1,28 proc. udziału, wzrost aż o 177,8 proc. - największy w zestawieniu). Na drugiej pozycji uplasowało się 4fun.tv (0,99 proc., + 40,8 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do liderującej rok wcześniej stacji Viva Polska (0,93 proc., - 37,6 proc.). Z kolei Polo TV znalazło się tutaj dopiero na czwartym miejscu (0,81 proc.).

Także i tutaj najwięcej straciła Czwórka Polskie Radio, której średni miesięczny udział w tym zestawieniu również spadł poniżej granicy 0,01 proc.

wrzesieńwszyscy 13-29
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Eska TV3 7120,45910 6351,275
4fun.tv5 6610,7018 2310,987
VIVA Polska12 0481,4917 7700,931
Polo TV4 2980,5326 7340,807
VH 1 --1 1370,136
TV.DISCO--1 0100,121
ITV7040,0878080,097
Rebel.tv4320,0532850,034
Kino Polska Muzyka--140,002
Czworka Polskie Radio930,012140,002
Wirtualnemedia.pl
MTV Polska5 2540,653 5830,431


Najchętniej oglądanym programem w kanałach muzycznych we wrześniu br. był magazyn „Disco polo live”, który zainteresował 143 tys. widzów, a program ten pokazało Polo TV. Ogółem do zestawienia top 10. stacja ta wprowadziła aż sześć pozycji. Po dwa miejsca zajęły programy Eski TV i Vivy Polska.

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
DISCO POLO LIVE /PROG.MUZ/Polo TV143 4911,23
DISCO HIT FESTIVAL KOBYLNICA 2012 /RELACJA/Polo TV134 2401,68
WEEKEND Z BLUE SYSTEM /PROG. MUZ. POL./Polo TV128 9551,68
WEEKEND Z ITALIA /PROG. MUZ. POL./Polo TV114 4741,25
DANCE CHART /PROG.ROZR.MUZ.POL./Eska TV111 6612,13
IN & OUT /PROGR.MUZ./VIVA Polska110 2782,12
HITY NA CZASIE /PROG.MUZ./Eska TV108 2431,11
PARENTAL CONTROLVIVA Polska106 5300,95
WEEKEND Z BUDKA SUFLERA /PROG.MUZ./Polo TV104 6271,32
POZEGNANIE LATA W ILOWIE /KONCERT/Polo TV98 5691,20

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Disco polo podbija telewizję. Polo TV nadal liderem kanałów muzycznych

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
boss
to sraszne co nasz rząd zrobił z mózgami Polaków. Sprowadził ich do poziomu Kepiskich, głukowatych widowisk o raz muzyki dosco polo. Wszystko można obejrzeć i posłuchać przez 5-10 minut ale ludzie, ogarnijcie się i nie bądździe szarą bezmyślną papka której można wcisnąć każda głupotę. Od dawna wiadomo ,że łatwiej rządzic idiotami, do nauki więc !!!
odpowiedź
User
Czwórkofan
To jednak straszne, że disco polo rządzi, a Czwóka PR w tym samym czasie nie znajduje odbiorców mimo ciekawej oferty i profesjonalnej realizacji...
odpowiedź
User
bolo
bo ludzie chcą muzyki do tańca i zabawy w tych trudnych czasach, a nie darcia ryja, czy śpiewania jak to źle jest pod śmietnikiem...
odpowiedź