Dialog promuje się wśród przedsiębiorców
Ruszyła kampania promocyjna oferty Telefonii Dialog skierowanej doprzedsiębiorców. Akcja pod hasłem "Magia Dialogu" wykorzystujelayouty utrzymane w baśniowej stylistyce.
Rozpoczęta właśnie kampania Telefonii Dialogpromuje usługi telekomunikacyjne skierowane do przedsiębiorców.Kreacja poszczególnych layoutów jest oparta na baśniowo-magicznejscenerii z motywami zaskakującej interakcji człowieka z naturą. Mato odzwierciedlać wyjątkowość oferty operatora oraz wywoływaćpozytywne skojarzenia ze światem dziecięcych marzeń. - Biznes tooprócz twardych wskaźników i mierzalnych efektów także emocje,dlatego zdecydowaliśmy się na tę innowacyjną na rynku B2B koncepcjękomunikacji, żeby w niestandardowy sposób przedstawić korzyścinaszej oferty biznesowej - opisuje Robert Banasiak, wiceprezeszarządu firmy.
Akcja pod hasłem "Magia Dialogu" obejmuje głównie materiały BTL(m.in. kalendarze i gadżety), prasę i internet. Strategię kreatywnąkampanii przygotowała agencja reklamowa Czart.
Dołącz do dyskusji: Dialog promuje się wśród przedsiębiorców