Czwarta konferencja domu mediowego MPG
Już po raz czwarty dom mediowy MPG zorganizował konferencję"Innowacyjność w komunikacji marek". Podczas konferencjiprzedstawiono nowe koncepcje, dzięki którym marki mogą wyróżnić sięspośród konkurencji.
Wśród prezentowanych zagadnień znalazły się takie tematyjak:
- "'Engagement marketing' - pogłębianie relacji pomiędzy marką akonsumentem w Internecie" - Robert Bernaciak, Operations Manager,Media Contacts Polska
- "Jak 'entertainment marketing' może pomagać wyróżniać sięmarkom?" - Chris Wood, Head of Communications, Cake
- "Sponsoring sportowy jako efektywne narzędzie promocji marki" -Piotr Pietrzak, CEO, Havas Sports & Entertainment Poland
- "Zmiany klimatyczne szansą w komunikacji marek" - AlicjaCybulska, Research and Modelling Director, MPG Poland
- "Strategia Błękitnego Oceanu" jako narzędzia do tworzeniainnowacyjnych rozwiązań - Paweł Wojtkiewicz, Wiceprezes Zarządu,Forum Rozwoju Menedżerskiego
- "Wyróżnianie marek poprzez OOH media" - Bogdan Rowiński, DyrektorObsługi Klienta, Stroer.
Gościem specjalnym konferencji, w której uczestniczyło blisko160 osób, był Chris Wood, dyrektor ds. komunikacji brytyjskiejagencji Cake. Poruszając temat 'entertainment marketing', wskazałpotencjał szeroko rozumianej rozrywki w celu wyróżniania sięmarek.
"Nasza konferencja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniemrynku. Potwierdza to duże zainteresowanie marketerówniekonwencjonalnym sposobem komunikacji marek. W czasach, w którychniektórzy reklamodawcy będą zmuszeni do redukcji wydatków nareklamę, wyjście poza obowiązujące standardy mogą mieć nieocenionąwartość" - podkreślił Jacek Dzięcielak, CEO, MPG Polska.
Patronem medialnym był portal Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Czwarta konferencja domu mediowego MPG