Coraz więcej materiałów wideo oglądanych na pecetach
Rośnie czas przeznaczany przez internautów na oglądanie materiałówwideo za pomocą pecetów, ale jednocześnie to telewizja wciążpozostaje główną metodą wyboru.
Spośród amerykańskich użytkowników oglądających wideo online, 70procent ogółu konsumowanych przez nich treści wideo było oglądanychna ekranie tradycyjnych telewizorów - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer, powołując się na lutowe badanie firmy IpsosMediaCT. Dla porównania rok wcześniej wskaźnik ten był nieco wyższyi wynosił 75 procent.
Według analityków z Ipsos, własne miejsce zamieszkania wciążpozostaje tutaj preferowaną lokalizacją i dlatego oglądanie treściwideo za pomocą urządzeń przenośnych pozostaje niszowączynnością.
Podobne wyniki przynosi przeprowadzone jesienią zeszłego rokubadanie Deloitte i The Harrison Group. Wynika z niego, że 64procent amerykańskich internautów ogląda treści wideo na ekraniedomowego telewizora, 37 procent na ekranie komputerowego monitora,20 procent na ekranie telefonu komórkowego, a 10 procent za pomocąinnych przenośnych urządzeń, takich jak iPod czy PSP.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Coraz więcej materiałów wideo oglądanych na pecetach