„Coraz bliżej Święta” - Margaret z finalistami „Voice of Poland” i youtuberami w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)
Tegoroczna kampania Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem zaczyna się od premiery nowej wersji piosenki „Coraz bliżej Święta”, w wykonaniu Margaret i finalistów „The Voice of Poland” oraz świątecznej edycji opakowań napoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje McCann Worldgroup, Next, Fortis i Rc2.
We wcześniejszych bożonarodzeniowych reklamach Coca-Coli piosenkę „Coraz bliżej Święta” śpiewała Ania Szarmach. Jest to polska wersja utworu „Wonderful Dream” amerykańskiej wokalistku Melanie Thornton, od lat wykorzystywanego w świątecznych kampaniach Coca-Coli.
W tegorocznej akcji piosenkę wykonuje Margaret, jako chór towarzyszą jej finaliści programu „The Voice of Poland”, a w teledysku w rolę dźwiękowców wcielają się znani youtuberzy: JDąbrowsky i Ajgor Ignacy. Utwór jako singiel został wydany przez Magic Records, pojawił się też w serwisach muzycznych Spotify, Tidal, Deezer, iTunes i Muzodajnia.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Przypomnijmy, że Margaret śpiewała piosenkę także w tegorocznej letniej kampanii Coca-Coli, prowadzonej pod hasłem „Pocałuj radość”. Wokalistka w br. wystąpiła również w kolejnych reklamach sieci Play oraz po raz pierwszy w kampanii sklepów obuwniczych Deichmann.
W ramach nowej kampanii Coca-Coli do sprzedaży trafi świąteczna edycja opakowań napoju z ponad 50 różnymi życzeniami bożonarodzeniowymi, m.in. puszki z pięcioma grafikami ze Świętym Mikołajem. W sklepach pojawią się też materiały POS oraz strefy, w których będzie można przy kominku spotkać Świętego Mikołaja i Śnieżynkę. W niektórych punktach sprzedaży, dzięki ściągnięciu odpowiedniej aplikacji opartej na technologii augumented reality, klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcia z Mikołajem, na których np. pada śnieg.
W kampanii pojawią się też charakterystyczne dla bożonarodzeniowych reklam Coca-Coli czerwone ciężarówki. - Chcemy zachęcać do podarowania radości innym, dlatego szykujemy mnóstwo niespodzianek, które będą do tego inspirowały - zapowiada - Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Teledysk i reklamy ATL-owe przygotowała agencja McCann Worldgroup, a materiały BTL-owe - agencja Fortis. Za działania w internecie odpowiada agencja Next, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: „Coraz bliżej Święta” - Margaret z finalistami „Voice of Poland” i youtuberami w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)