SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

comScore: kolejny wzrost na rynku wideo online

Amerykańscy internauci obejrzeli w marcu prawie 11,5 miliardaklipów wideo online.

W porównaniu z lutym liczba obejrzanych filmików wideo wzrosła o13 procent, a w porównaniu z marcem 2007 roku była większa aż o 64procent - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej comScore.

Najwięcej - 4,36 miliarda klipów - zostało obejrzanych nastronach należących do Google, z czego 98 procent stanowiłymateriały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się stronynależące do: Fox Interactive Media (477,6 miliona obejrzanychklipów), Yahoo (328,1 mln), Viacom Digital (249,3 mln), Microsoftu(245,5 mln), Time Warner (159 mln), Disney Online (108,1 mln),ABC.com (100,1 mln), AOL (100 mln) oraz ESPN (89,8 mln).

W marcu każdy ze 138,6 miliona amerykańskich internautówoglądających wideo online, stanowiących 73,7 procenta tamtejszychinternautów, przeznaczył średnio 235 minut na oglądanie klipów.Statystyczny użytkownik obejrzał blisko 83 filmiki, a każdy z nichtrwał średnio 2,8 minuty.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: comScore: kolejny wzrost na rynku wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl