Comarch z kampanią "Polska Chmura Aplikacji dla Firm"
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy Comarch. Kampania będzie emitowana przez cały październik w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital.
Motywem kampanii jest „Polska Chmura Aplikacji dla Firm” oraz dedykowane systemy informatyczne.
- Kampanię kierujemy do przedsiębiorców z sektora MŚP. Fabuła spotów opowiada o zmieniającej się rzeczywistości i reakcji na nią; tak jak przenieśliśmy zakupy do telefonów a biura do domów, tak też przedsiębiorcy przenoszą swoje firmy do środowiska chmurowego – opisuje Łukasz Jarecki, kierownik marketingu produktowego w Comarch.
Kampania w telewizji i digitalu
Kampania emitowana będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Spoty będzie można zobaczyć przez cały październik w stacjach: TVN, TVN24 i Polsat, a także w programach sportowych. Integralną częścią kampanii są też działania w digital, w tym na platformach VOD (iPla, Player, TVN24 GO, YouTube) oraz największych portalach serwujących treści video.
Kampania internetowa będzie również prowadzona w social mediach, wyszukiwarce Google oraz na setkach stron www i aplikacjach używanych przez przedsiębiorców. Za stworzenie koncepcji kreatywnej spotów odpowiadał zespół marketingu Comarch.
Reżyserem spotu jest Krzysztof Komander, będący jednocześnie scenarzystą, montażystą oraz twórcą m.in. reklamy dla Tesli.
Planowanie i zakup mediów powierzono agencji mediowej Mido. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Joho.
Dołącz do dyskusji: Comarch z kampanią "Polska Chmura Aplikacji dla Firm"