SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Codzienny Traning Odporności" w reklamie tranu Möller's Complex

Należąca do Orkla Care marka Möller's wprowadza na rynek nowe kapsułki dla dorosłych z kwasami omega-3, witaminami D i K . Wprowadzenie produktu Möller's Complex wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez Communication Unlimited.

Orkla Care zdecydowała się na rozszerzenie portfela suplementów diety i wprowadzenie nowych kapsułek przeznaczonych dla osób dorosłych. Brand Möller’s znany jest szerzej z tranów, bogatych w kwasy omega-3 i witaminę D oraz żelek, skierowanych głównie do mam z dziećmi.  

- Chcemy zachęcić do Möller’s Complex osoby, które nie przyjmują tranu w płynie ze względu na specyficzny smak oraz konsumentów poszukujących preparatów łączących zawarte w tranie kwasy omega-3 z wysoką dawką witaminą D3, wspierających odporność, ale również mózg oraz serce.  Innowacyjność kapsułek wynika z zastosowania technologii No-Flux, która dzięki uwalnianiu składników aktywnych w jelitach, nie pozostawia posmaku ryby.  Wprowadzenie produktu będzie wspierane nowym spotem, powstałym na bazie platformy komunikacyjnej „Traning czyni Mistrza” stworzonej przez Communication Unlimited w 2017 – informuje Izabela Jagodzik, marketing manager Health Orkla Care.

Kampania „Codzienny Traning Odporności” jest obecna w TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, a także w social mediach.

 

Agencja Communication Unlimited wspólnie z Orkla Care opracowała koncept kreatywny i komunikację nowego suplementu diety.

Dołącz do dyskusji: "Codzienny Traning Odporności" w reklamie tranu Möller's Complex

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl