SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Centrum Klima ma nowy system identyfikacji wizualnej

Centrum Klima - lider w segmencie wentylacji i klimatyzacji w Polsce - zakończyła wdrażanie nowoczesnego systemu identyfikacji wizualnej. Zastosowane rozwiązania graficzne pozwoliły na ujednolicenie symboliki, a kolorystyka i typografia stały się bardziej spójne. Ponadto, spółka odświeżyła i unowocześniła logotyp.

Zadaniem opracowanego systemu identyfikacji wizualnej było uporządkowanie i usystematyzowanie komunikacji z otoczeniem rynkowym. Nowa kolorystyka bazuje na trzech podstawowych barwach: intensywna ciepła czerwień i chłodna niebieska tonacja korespondują z charakterem branży wentylacyjno - klimatyzacyjnej. Natomiast jasna zieleń akcentuje dynamikę wzrostu Centrum Klima i plany rozwoju działalności na nowych rynkach.

- Jesteśmy przekonani, że spójność to podstawa solidnego wizerunku marki. Opracowując nową koncepcję graficzną zależało nam, żeby oddawała ona specyfikę branży HVAC, charakter marki Centrum Klima oraz profil grupy docelowej. Naszą intencją było stworzenie takiego języka komunikacji wizualnej, który nawiązywałby do tego co łączy ogrzewanie, wentylację i klimatyzację, czyli do przepływu i cyrkulacji powietrza oraz temperatury- powiedział Marek Perendyk, prezes zarządu Centrum Klima S.A., w komunikacie prasowym przesłanym portalowi WirtualneMedia.pl

cetrumklima

Założenia koncepcji kreatywnej nowego systemu identyfikacji wizualnej oraz logotypu podkreślają potencjał firmy, plany rozszerzenia oferty produktowej, a także korelują z obecnością spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych. Zamiarem projektantów było stworzenie łączności wizualnej z otoczeniem biznesowym, zarówno branżowym, jak i uczestnikami rynku kapitałowego.

Dołącz do dyskusji: Centrum Klima ma nowy system identyfikacji wizualnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl